Geïnspireerd door Neuro marketing.
- Bianca Huizinga
- 2 mrt 2018
- 1 minuten om te lezen

Ik heb geleerd dat mensen zullen vergeten wat je zei, ze zullen vergeten wat je hebt gedaan, maar dat mensen nooit zullen vergeten wat voor gevoel je ze hebt gegeven. (Maya Angelou)
Deze spreuk las ik een dag nadat ik bij een bijeenkomst was geweest over Neuro marketing. Erg interessant om te weten dat wanneer een reclame je een positief gevoel geeft je meer geneigd bent om het product te kopen. Wat ik nog interessanter vond was om te horen hoe reclamemakers dat dan doen.
Er wordt onderzoek gedaan naar wat beelden bij mensen oproepen, en als dat bij meer mensen hetzelfde positieve gevoel oproept dan gaan ze daar hun marketingstrategie op toepassen.
Ik niet hoor, ik blijf gewoon mezelf. Als Coach, maar ook als persoon wil ik je wel een positief gevoel bezorgen. Ben ik dan misschien toch aan Neuro marketing aan het doen? ;)
Wil je meer weten over Neuro marketing? Dan kan ik je Dion van der Vaart aanbevelen.
Toch heeft Neuro marketing overeenkomsten met NLP. Wil je weten welke? Neem dan contact met mij op via info@huizingacoaching.nl of (06) 52 68 69 13.
Recente blogposts
Alles weergevenHallo, ik ben Bianca getrouwd en moeder van 4 kinderen, 4 meiden om precies te zijn. Onze oudste is bijna 14, onze tweede is 12, de derde...